Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

1. Jak mogę złożyć reklamację?

Zwrotu możesz dokonać wysyłając email o odstąpienia od umowy (zwrotu) na skrzynkę biuro@woda48.pl .

Po mailowym zgłoszeniu zwrotu możesz wysłać zwracany towar na adres: ErdoSell Sp. z o.o. – ul. Ścięgny 38, 58-534 Ściegny.

2. Ile wynosi czas rozpatrzenia reklamacji?

Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni roboczych.

3. Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Tak, masz aż 30 dni na zwrot nienaruszonego towaru od momentu otrzymania paczki.

4. Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Zwrotu możesz dokonać wysyłając email o odstąpienia od umowy (zwrotu) na skrzynkę biuro@woda48.pl .

Po mailowym zgłoszeniu zwrotu możesz wysłać zwracany towar na adres: QErdoSell Sp. z o.o. – ul. Ścięgny 38, 58-534 Ściegny.

5. Ile kosztuje zwrot?

Przy wyborze formy wysyłkowej koszt ponosi klient, a jego wysokość zależy od wybranej przez klienta opcji.

6. Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy na konto?

Pieniądze zostaną przelane na konto w ciągu 14 dni roboczych.

0
Twój koszyk
  • No products in the cart.
/* Error on https://woda48.plcss/ceneo_widget.css?ver=5.8.1 : Something went wrong: cURL error 6: Could not resolve host: woda48.plcss */